Pure Poision

Jo, för en del människor kan säkert min Dior Pure Poision vara rena giftet, t ex om de är allergiska. Just därför bär jag inte den på jobbet. Inte heller spray är okej när jag tjänar mina pengar. Därför är det extra kul att spraya på mig både spray och parfym ikväll! Lasagnen står i ugnen och jag har köpt en jätteapelsinmer. Kan bara bli bra det här!

Har även trixat ihop ett kort till Elton såhär på kvällskvisten. Hans dop stundar och det var snart fyra år sedan jag skrev ihop ett dopkort sist. Om det blev bra? Jag smålipade för mig själv så fint det blev, medan P höll för munnen för att inte börja skratta. Jag tror lille Elle gillar't i alla fall. Börjar han gråta är det säkert lyckotårar för att han har en så himla fin faster. Oh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0