Weekend

Helgen spenderas i vänskapens anda. Begav oss till Örebro efter fredagens arbete och P släppte av mig hos Ida. Även Mallan kom dit och vi drack lite vin och demonstrerade både det ena och det andra. Vi promenerade till stan och Ritz, och trillade in på 30+. Spännande, eftersom det var så otroligt många desperata människor där i 45-50-årsåldern, vilket ledde till många skratt från vår sida. Kom hem till bäddad säng tack vare Oskar, och god frulle dagen efter.


Ida&Mallan


Jag bad Ida hämta ett glas vin till mig. Jag fick det här.. Well, thank you.

Sen blev det en sväng på stan, lugn fika på Espresso House och därefter möta upp Jullan för att fixa oss hemma hos henne. Försvann på födelsedagsfest hos Theddan och hade en av de roligaste kvällarna på länge. Skämtfoto, snöbollskrig, lite för många taxiresor och nakenhet stod på schemat. Världsbäst.


Snöbollskrig. Jag kom lindrigt undan. Det gjorde inte Julia..


Stackarn.


Avslutades med trötta miner i sängen. Och mycket skratt, du vet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du vet!

2010-02-08 @ 20:12:26
Postat av: Sofie

Haha så bra var det, du vet ;)

2010-02-09 @ 18:56:28
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0