00.28 All work, no play

Jag pluggar bäst mitt i nätterna. Så just nu har jag suttit och redigerat två texter /min och karins/ till morgondagens inlämning. Sjukt skönt att slippa sitta sista minuterna innan inlämning, sjukt skönt att ha hela söndagen fri, sjukt skönt med sovmorgon. Jag har alltid gillat att skriva på nätterna, för det är då mina texter blir som bäst. När jag frilansade som mest så skrev jag fram till tre på nätterna, och även om det slet hårt på mig så trivdes jag som fisken i vattnet, för vad är väl bättre än att se sitt jobb i tidningen, tillfixat av en grym AD, och med mitt namn under? Oj oj. Snacka om god betalning. Ah well. Här kommer bildkavalkaden jag utlovade. Slänger med lite nyårsbilder jag fann på internet också, tog dem från Sofia, hoppas det är ok! Slänger med lite andra bilder från året också. Eftersom jag vet att stora delar av min familj läser bloggen (och inte har facebook) så får ni se en massa här :) This is for you.

NYÅR


Hela gänget kikar på raketerna! Jag i svart/beige-klänning, trea från vänster.


Jag och Lisa.


Patrik och jag.


Fotograferar och är på väg mot raketerna.


Ytterligare en nyårspuss!


Jag och min tuffing till pojkvän.

PERNILLAS EXAMEN I UPPSALA


Outfitbild. Fyndade boleron på Sisters för halva priset. Klipp!


Parbilder togs det en del.



Som sagt, samma bildtext som till bilden ovan. Här är Pernilla och Niklas i alla fall :)


Patrik hade lite ont av sina finskor.


Jag, Patriks mormor och Gösta.



Patriks föräldrar, Niklas och Pernilla.


Bordsplacering!


Förrätt: Rökt och gravad(?) lax etc.


Huvudrätt: Lammfilé, potatisgratäng och rödvinssås.


Dessert: Vitchoklad pannacotta med orange tillbehör.


Sen gick det vilt till på dansgolvet..


.. så vilt att vi var tvungna att vila lite efter ett tag.


Men sen dansade vi igen, om än sittandes i fönstrena.

På väg hem fick Niklas skeptiska blickar av nån anledning?


Och hur vi lyckades med denna bild vet jag inte, men här är jag, Niklas, Pernilla och Carro på väg hem i kylan.

SOMMAR/HÖST 2009


Grillning strax utanför Tärnvägen. Här är John, Jag, Patrik (grillmästaren), Robban, Pecka och Jenny.


Samma gäng, samma grillkväll.


Och så var det paintballen! Adrian lyckades fånga mig på en bild när jag fixar med dräkten. Om ni inte lyckats lista ut det så står jag till höger i bild. Allra längst till höger finner ni Z:a och längst till vänster Lundberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0