12.16 Golden Globe

Inatt gick Golden Globe av stapeln, vem kan ha missat det? Det är dags för mig att lista mina gyllene vinnare under kvällen, men denna gången hänger det på det stilmässiga.

Bäst klädda man: Taylor Lautner, för att han återför flugan i modesammanhang.
Bäst klädda kvinna 1: Ginnifer Goodwin, rätt färg och snitt på klänningen, skor som matchar håret och fantastisk makeup! Tjejen har alla rätt!
Bäst klädda kvinna 2: Jennifer Aniston, för att hon ständigt lyckas bära upp allt. Denna klänningen slår det mesta. Enkel, men med snitt som gör den amazing.
Sämst klädda kvinna: January Jones, hennes blåsa från Lanvin tar henne inte långt.. Är det svarta bandet i håret ett sorgeband? Usel frisyr.

Årets färgbomb: Diane Kruger, som går all in på färgen rosa. Till skillnad mot Diaz så lyckas hon och ser lika smashing ut som alltid!
Årets hetaste: Cameron Diaz, för hon körde all in på färgen röd. Läppar, klänning och t.o.m ett paraply.
Årets tråkigaste: Amy Adams, för att hon helt enkelt har en klänning med konstigt snitt och dessutom skor och väska i färgen "solnedgång".
Årets mest överskattade: Chloë Sevigny, för att alla andra älskar henne och hennes stil, medan jag står som ett frågetecken och funderar över: "Är det där här som kallas fashion? Då vill jag inte längre va' med!".
Årets misstag: Fergie, som hade otur i sin ljuslila klänning, som blev mörk längst ner då den färgades av regnet.

Bilder på de med namn i kursiv stil hittas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0