17.04 Inredning


bild kommer härifrån

I julas var jag och P hemma hos min syster och hennes familj. De ville titta på Design: Simon och Tomas. Vi skrattade åt dem och tyckte att det var lite utav ett pensionärsprogram. Hur kul kunde det vara med två bögar som målade färg på väggen? Och blev det inte väldigt extremt och fult?.. Idag har vi ändrat uppfattning. Idag sitter vi framför TV:n varje måndag kl 20:00 och tittar på Simon, Tomas och deras hundar. Vi är stuck. Kanske för att vi snart ska inreda vår första gemensamma lägenhet (även om den vi bor i nu är gemensam, så var P ändå här först). Jag kan inte låta bli att älska dem. Och extrem inredning? Ja, en del ser för jävligt ut, men det mesta blir faktiskt grymt snyggt. Och inspirationen flödar. Jag är kär.. i ett fucking TV-program.

Sen har vi börjat titta på Halv 8 hos mig också, men det är en helt annan historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0