21.27 Relax

Idag skulle jag ha en lugn dag. Det har fungerat sådär.. Jag har fixat mat, bakat en kaka (efter mosters recept, den blev kanon!) och plockat med flytten. Bland annat har jag slängt upp överflödig studentlitteratur på blocket. Peuh! Oh well. Nu pluggar jag. Ska försöka ta det lugnt nån gång.. en vacker dag.

Igår firade jag och P vår 1,5årsdag nån månad för sent. Klirrade god mat och mös. Jäklar vad kär jag är. Vilken kille jag har, va? När han provade kostymer började jag nästan lipa så fin han är. Men jag snörvlade lite och skyllde på att jag var förkyld. För jag? Lipa? Nää. Det skulle förstöra min hårda image.


Så fixar man sallad på sin 1,5årsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0