Alkoholproblem

I have to admit.. jag har alkoholproblem. Jag köpte en box vin häromdagen och den är inte slut, nej det är inte det som är problemet. Problemet är att jag och min fina sambo har lyckats stapla flyttkartonger runt hela vinboxen. Den står längst inne i ett hörn och jag når inte den. För att få tag på den måste jag flytta x antal lådor och sen ta den och sen flytta tillbaks x antal lådor igen, för att det ska se någorlunda fint ut här hemma. Typiskt! Jag som ska gå ut ikväll och behöver det där satans vinet. Vilket himla typiskt problem..


Så nära, men ändå så långt borta..


Kommentarer
Postat av: wolfie

UTMANING, du kommer ju vara mer värd vin om du kämpat för det.

2010-01-20 @ 18:01:15
URL: http://ostronpaaj.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha, det är ju grymt att ha det utom räckhåll! Funderar på fiskelina... eller kanske en lång pinne. Hmmm

2010-01-20 @ 18:23:05
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0