Blue Bag


Vi är mitt uppe i att plocka ner våra liv på minimal yta. Känns grymt konstigt och vi är lite småstressade. For till IKEA igår och köpte sex flyttlådor till, de är snart slut. Och vi som tyckte att vi "tog i rejält" när vi köpte "hela sex stycken lådor till". Ah well. Nu har jag tryckt ner min garderob i min resväska. Jeanssidan blev rejält blå.. Pausar lite snabbt innan vi fortsätter med allt småplock runtomkring. Hela skafferiet minus de sista dagarnas nödvändigheter är nedpackade. P tyckte inte om att jag köpte ett nytt smör idag, för att vårt gamla precis tagit slut, men jag måste verkligen ha smör på mackorna till frukost annars blir hela dagen fel.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0