Kulturjournalistik

Kikade precis in för att se om mitt betyg blivit registrerat på sista delkursen Kulturjournalistik. Det var det. Och jag fick en fantastisk överaskning som jag inte väntat mig - högsta betyg! Känns extremt skönt. Att jobba som frilansjournalist är en sak, för jag har aldrig haft bevis på att jag är bra annat än att det har gått bra på jobben. Nu har jag det på papper, genom betygen, att jag faktiskt kan det jag gör, och med marginal dessutom. Inte för att skryta, men.. fy fan vad jag är bra!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack för ditt svar och tack för peppandet :D

2010-01-22 @ 15:13:03
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Bosse

Kul att det går bra för dig Sofie. Si kanske ska starta en tidning, du och jag. Jag kan vara ansiktet utåt så kan du vara hjärnan. Vad sägs?

2010-01-22 @ 15:43:57
URL: http://somerealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0