Marc vs Mulberry

bild härifrån, härifrån och härifrån.

Det är dags. Marc har varit mannen i mitt hem lite för länge. Marc by Marc Jacobs har visat sig här hemma i form av plånbok, halsband, armband och t o m kondomer. Men nu är det tid att gå vidare. Jag har funnit en ny kärlek. Mulberry. Det började med Bayswater. Jag blev kär och jag visste att jag inte var ensam. Jullan känner precis likadant som jag gör inför den där jäkla Bayswatern. Sen fastnade mina ögon på Mabel när fröken von Sydow skaffade en sådan. Gärna en röd, men chokladfärgad skulle funka också. Och nu! Nu vill jag ha en Alexa, en väska döpt efter Alexa Chung. Den är fin. Den kommer kosta runt 12 lax och det finns en väntelista på Nathalie Schuterman redan nu. Galet. Men jag vill. Och jag ska.

Jag ska bara tjäna lite lax först...

Kommentarer
Postat av: Louise

DEN BRUNA VÄSKAN! Gud!!!! Jag är kär.. Måste.Ha.Den.

2010-01-20 @ 15:45:24
URL: http://somerealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0