Monday

den nya frillan, lite mörkare, lite bättre.

Sista veckan i Örebro är inledd. Frillan blev kanon och fikan med Alexandra mysig. Passade på att köpa ett nytt bodybutter från Body Shop nu när jag ändå var i stan. Har haft kokos innan, men körde på choklad nu. Om jag luktar choklad i fortsättningen behöver det alltså inte betyda att jag har ätit det. Kikade inom Alex och Niklas lägenhet också, eftersom jag inte sett den invändigt än. Riktigt fin, stilrent och precis som jag vill ha det.

Är i alla fall hemma nu och hittar en pojkvän bland massa flyttlådor. Han har skruvat isär bord och var mitt uppe i att snurra in glas i tidningspapper. Vi har väldigt roliga dagar framför oss. Redan imorgon tar vi en paus och försvinner till relaxavdelningen på Gustavsvik. Tänkte köra lite träning då också, och simma ett par längder. Gick fram och tillbaka från stan idag och eventuellt får det räcka för dagens träning. Nu suckar pojkvännen och vill att jag ska börja plocka ner mina badrumsprylar så att vi kommer igång ordentligt med packandet. Got to go!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

snyggt de blev :D

Ha en fin kväll

Kram

2010-01-25 @ 19:14:13
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Neha

Ojdu, den maten lät inte helt fel=)

2010-01-25 @ 20:04:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Daniel

Diggar mörka frillan!!!

2010-01-25 @ 20:47:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0