My Love


Min stora kärlek heter inte P, den heter GHD och är väldigt rosa. Dagen utvecklades negativt när samtliga tjejer ur gänget bangade utgång. Sen fortsatte det gå utför, för när jag hade gjort bloggen precis som jag ville ha den pajjade vårt internet. Går jag då och lägger mig i soffan hos P, som faktiskt är min pojkvän? Nej. Jag går och plattar håret. Med min älskade GHD såklart.

Nu är bloggen finally back in buisness och den blev någorlunda fin. Jag är nöjd. Den får se ut såhär tills vidare. Nu blir det handboll i soffan med älskling. Inte riktigt som planerat, men ganska bra ändå :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj en sån rosa manick vill jag ha!

2010-01-20 @ 21:45:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Diana

Haha, vi har alla våra sätt att lösa våra problem på.



Sv: Maken har tre års csn-lån i ämnet, så en liten header fick han allt slänga ihop. :) Men när jag sa att det skulle vara skoj att variera sig ofta så sa han bara att då fick jag lära mig själv.

2010-01-20 @ 22:18:39
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0