Home is where your heart is

Borta bra, men hemma bäst? Det stämmer nog. Men jag har ju mitt hjärta både här i Uppsala och hemma i Skåne. Därför har jag haft en alldeles fantastisk semestervecka på Öland tillsammans med mina skånska små hjärtan. Ville aldrig åka därifrån, ville bara kramas mer. Vädret har varit toppen i princip alla dagar, utom de två sista då det fullkomlig öste ner. Dagen innan hemresa stängde Ölandsbron, men turligt nog öppnade den tills vi skulle åka hem.

När det gör lite ont i hjärtat efter att ha lämnat mina små hjärtan är det väldigt välkommet att komma hem, kika mejlen och se att det ligger ett nytt jobb och väntar på mig. Ett ganska stort denna gången. Härliga tider! Och så kan man faktiskt njuta av att jag ska till PIP nästa vecka och att jag om två veckor åker till Skåne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0