Nyshoppat

Jag behövde skor. Big time. Och så åkte ett par shorts bara med av farten för att jag tröttnat på alla minishorts och hellre ville ha lit längre.



Nya ballerina då de gamla var slitnare än hell. De gamla får hänga med på festival i sommar, medan dessa får trippa fint runt på stan och på uteserveringar och kanske även hänga med till Öland en sväng.



Slit-och-släng-skor till festival, som förhoppningsvis kommer vara hela nog att använda efteråt också. Billiga HM-pjucks.



Och så jeansen, i lite längre modell än min övriga shortsgarderob. Mer sådant här i framtiden, yes please.

I övrigt är jag inte riktigt normalt funtad som springer runt på stan en dag när termometern visar 35.7grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0