Sisters

I mars vann jag ett presentkort på Sisters på 2000 riksdaler. Ganska fenomenalt tyckte jag. Det tog en tid att få hem presentkortet och så insåg jag att man bara fick handla i en av Sisters butiker i Stockholm, vilket har gjort att det dragit ut lite på tiden. Men följande ting fick idag följa med hem:


Randig tröjklänning


Grå jeans


Blommig sjal

... och ett flätat skärp, en svart kofta, en maffig silverring och tre par strumpor.
Mycket får man för 2000:-!

Sen blev det ett par Acne-jeans också, och lite nagelvård eftersom jag försöker få mina naglar fina nu.
Det var också en sak som var bra fram till Köpenhamn, men där kapitulerade allt och jag bet sönder naglar totalt.
Men nu är jag back on track igen :)

Såhär såg jag ut innan jag åkte, med världens största presentkort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0