Studentliv

Gud vad jag saknar studenttider. Kikar igenom min gamla blogg och läser inlägg från 2007.. Galna tider.

Som när Anna blev nekad att komma in på Kåren och messade oss andra: "Jävla myt att man kan vara hur full som helst på Kåren!". Oförglömligt sms!


jag och ida

Som när jag flirtade med/var trevlig mot vakten en helg vilket gjorde att han aldrig kollade leg på mig mer, men han stoppade både Louise och Ida som är 1 resp. 3 år äldre än mig. Tänk vad lycklig man kan vara för småsaker!


Suddigt i korridor på studentgatan, jag ida och kling.

Eller som alla fester vi hade med Patrik och Fredulf, där alla deras vänner intog vår korridor. Dagen efter skrev jag i bloggen om den stökiga korridoren:  "som jag hoppas Patrik städar idag, men eller hur..". Jag minns när han la en lapp efter sig i korridoren "Sorry att här är så stökigt, men jag har kommit överens med Ida och Sofie om att de städar :)". Nån sån överenskommelse fanns aldrig. Och hittade ytterligare en kommentar av Patrik, om bakfylla: "Dagen efter är ju halva nöjet! Bakispizza och lucköppning!"


patrik och sandra

Och alla efterfester.. vi hade en rumän som vägrade lämna vår korridor en gång. Han hade följt med nån ur tjejgänget hem. Vi låste in oss på Patriks rum, sen fick Patrik gå ut och försöka få honom att gå hem. Stackarn.


thed och jag, med glassgubben kalle i bakgrunden


Och alla vingliga nätter på Strömpis. Ofattbart kul.

My gawd. Det var tider det. Jag saknar mitt studentliv.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, tack så mycket.

Örhängena är köpta utav items by johanna, du hittar de här: http://item.blogg.se/

Postat av: Louise

Och det märks verkligen att Ida är äldre än oss.

2010-07-16 @ 13:21:51
URL: http://somerealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0