Bröllopet

Jag är helt inne i lördagens bröllop. Om någon säger något ont på Vickan eller Daniel blir jag galen. Emma retas.
- Daniel är ful! Han ser ut som boxermannen!
Bah! Fel-fel-fel. Snyggare får man leta efter! Jag kommer sitta bänkad på lördag. TV:n är råbokad. VM? Vad är det? Kungabröllop gäller och jag är laddad till tänderna. Johan T Lindwall hoppas på noll skandaler. Jag skulle ändå tycka att det skulle vara ganska kul om den där Westling skulle vara lite fräck när de frågar "Tager du denna Viktoria (....)" och så är han tyst ett tag och sen kläcker ur sig ett "Njaaa, jag vet inte, ja..", sen flina lite i kameran och säga "Klart jag gör!".

Fast han är nog lite väl drillad för att spejsa till det sådär. Jag får nog nöja mig med noll skandaler. Men en sjuh-vetes snygg klänning väntar jag mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0