Kärleksbonanza

Först och främst blev jag alldeles förälskad i Vickans klänning igår! Som hon strålade i den! Jag var bombsäker på att den var från Oscar de la Renta, men såg nyss att det var en kreation av Elie Saab. Får känslan av att Vickan gillar Oscar de la Rentas kreationer dock - kika in likheterna på denna från Oscar och denna som Vickan bar i Danmark häromsistones. Är det kanske de la Renta som hon bär där eller är det bara hiskeligt likt?

Minns ni att jag tappat bort mitt älskade Marc Jacobs halsband? Igår insåg jag verkligen att jag har best boyfriend ever, för i det lilla paketet han inhandlat som 2-årspresent låg ett alldeles sprillans nytt halsband. Mitt gamla var i svart, men detta i vitt. Alldeles, alldeles perfekt! Tack, älskling, du är så fin!


Precis som denna, men i vitt istället för svart.
Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0