till de som inte växer på träd

till helgen ska jag hem örebro, till mina fina, fantastiska tjejer. ska bli så himla skönt att bara pimpla lite för mycket vin, snacka om allt och alla tills tårarna sprutar av gläjdetårar och bara ha det så bra som vi kan. ibland förstår jag inte hur jag kunde flytta ifrån dem. jag gjorde det en gång förra sommaren, och när jag efter tre månader kom tillbaks fick jag bland annat höra "nu är örebro helt igen!". bara några månader senare flyttade jag igen. men jag är nog som en boomerang, jag kommer tillbaks. en vacker dag..

jag trodde aldrig det skulle hända, men nu måste jag citera heidi montag:

my favorite memories are my memories with you















ni ska i alla fall veta att jag saknar er och glädjs över att telefon och facebook finns. och att jag kommer hem till er i helgen! underbara underbaringar. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0