All work, no play

Har jobbat åtta till fem idag, cirkus. Sen bussat hem och käkat middag som världens bästa sambo lagat. Och nu, cirkus en timme efter jag slutat jobba, ska jag börja igen. Håller på med ett jobb för tidningen, som faktiskt är extremt kul. Och det blir ännu lite roligare när man har Melissa Horn i lurarna, tända ljus bredvid datorn och choklad i munnen. Mums! Bäst att sätta igång så jag hinner med lite mys framför TV:n senare.

Har fått inbjudan till Theddans midsommarfest. Låter himla superkul, men måste kika schemat för att se hur jobbsituationen ser ut just precis då.

Och just det ja, jag ska möta våren i Stockholm med syster! Tills dess ska jag ha köpstopp, så det blir inget nytt smink, ingen inredning och inga kläder förrän det datumet i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0