Sex, Drugs and Rock'n'roll

Läste reportaget i Aftonbladet om kändisar som brukat kokain. Galet. De flesta av dem "hade bara provat just den gången" och "det var en dum fyllegrej, som jag aldrig skulle göra om". Jag blir galen! Jag tror lätt att de är nedknarkade idioter som drar en lina så fort de får chansen! Den enda "vettiga" i detta ovettiga gäng var Dogge som jag faktiskt tyckte synd om. Han började med rohypnol när hans fru gick bort och sedan fortsatte han med ytterligare droger. Sorgen kan verkligen dra ner en i skiten. Å andra sidan rättfärdigar ingenting att ta droger.

Jag är glad att jag aldrig testat och vet med mig att jag aldrig kommer att testa. Sånt äcklar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0