Trötthet

Jag gillar att slita med saker tills jag blir sjuhelvetes nöjd. Typ som nu. Nu klurar jag bara på själva rubriken och bildtexterna och sen korrläsa en sista gång. Min ögon tåras och är röda, så trött är jag. P hintar att jag inte ska jobba ihjäl mig. Men det kommer jag inte göra. Jag gör ju det jag älskar. Detta är mitt liv. Precis som jag vill ha det.

Att jag nu har orken att jobba efter jobbet visar bara på hur bra jag faktiskt mår. I Kph fanns inte orken, inte lyckan, knappt livet. Allt det finns här.

Kommentarer
Postat av: Tove

För mig är det precis tvärtom, men det är ju bra att vi båda hittat platsen där allt det där finns! :)

2010-03-03 @ 09:32:12
Postat av: Sofie

Precis! Och jag är så glad att du fann lyckan i Köpenhamn och jag är faktiskt minst lika glad att jag vågade bryta upp och flytta hem. Å andra sidan kommer jag aldrig ångra flytten till Köpenhamn, den lärde mig mycket och gav mig betydligt mer mod.

2010-03-03 @ 19:10:18
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0