Girls Night Out

Jag och Ps lillasyster försvann iväg på Ladies Night i lördagskväll, efter en superb middag på Pitchers som våra fina killar stod för. Stenmarck, Johnson (mmmm), Brolle, Möller och Simmonds gjorde kvällen alldeles fenomenal! Johnson står ganska högt upp på min lista. Fast P står snäppet högre upp, he's the best. Mitt hjärta.

Garderoben därefter var däremot galet. Tänk x antal tjejer som ska ut samtidigt. De släppte endast in ett par tjejer åt gången till garderoben, men vid garderoben var det trots det total kaos. Konstigt? Nja. Pernilla fick fel jacka. Gick för att byta tillbaka. Sa "Hej, jag fick fel jacka". "Vilket nummer hade du?". "764". Han går för att kika på galgen. "Den är tom, men hoppa över så får du leta reda på din jacka"(redan här blir det ju fel, för vem låter någon hoppa över och leta upp sin jacka? tänk om personen ljög och vill sno en jacka. fritt fram!) I mitt huvud snurrade "Ta en dyr, Pernilla!". Slutligen hittade hon sin jacka. Vilket nummer den hängde på? 764... det fanns tydligen två sådana nummer. Minst. Det var fler som fick fel jacka den kvällen. En tjej framför mig i kön tröttnade på att det var ett sånt tryck bakifrån. Hon vände sig om och skrek "Ni är horor allihopa!". Hur hände det?.. Jag gapade. Jag visste inte att man använda sådana ord nowadays.

Jag är fortfarande i chock. Men showen var i alla fall hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0