Spinning

Igår drog jobbtjejerna Å och A med mig på mitt första spinningpass. Om någon hade berättat för mig innan att det inte alls känns som en trivsam cykeltur i skogen, utan snarare som ren smärta, där man efteråt ser ut att ha duschat i sitt eget svett, då vet jag inte om jag skulle följt med. Men eftersom jag levde i tron om att spinning var en trevlig träningsform så följde jag gladeligen med dit. Jag kände smärta igår, jag känner smärta idag. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill utsätta mig för det igen, men det är väl lika bra att göra det kanske. Det känns att man har tränat, det gör det ju.

Sitter med fredagsvinet och slappnar av efter en sjuhelsikes förmiddag och en skön, givande planeringsdag på eftermiddagen. Inhandlade ett par flaskor vin idag och fyllde på vinstället, och kunde inte låta bli att köpa årets Blossa-glögg med smak av saffran. Kan inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0