ZzZzZzzz

Är på gränsen till att vinka hej till John Blund, men försöker tvinga mig uppe lite extra för att jag ska orka med morgondagens party hela natten. Anna firar nämligen sin flytt till Stockholm imorn med en stor fest! Och vad jag har längtat efter att parta med mina fina tjejer! Det var alldeles för länge sen vi drack vin ihop. Jag hade även hoppats på att ett par andra tjejer skulle komma, men den ena lyckades pricka in att bli gravid och den andra blev himlastormande sjuk. En rolig undanflykt, och en inte lika rolig. Ni ska veta att ni kommer vara saknade imorn.

Tittat på Idol ikväll. Jag börjar få en liten crush redan. Olle. Jag gillar hela honom. Och så älskar jag Jays röst, men när Olle sjöng Coldplay lipade jag.

Nej, nu är det time for bed. Har slitit på jobbet idag, var bara jag och min chef kvar på eftermiddagen. Det gick fint, men jag är slut. Helgen har sällan varit så efterlängtad som idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0