Something new

Har inte varit på bloggtopp de närmsta dagarna, på grund av mycket att göra och därmed mycket trötthet. Men idag har jag ryckt upp mig rejält. Jag och P våldgästade vår innerstad och köpte skål och ljusstakar från Iittala och servetter från Marimekko. Igår gick jag lös på Village och köpte nya kuddfodral och ny duk till vardagsrummet. Plommon is the color denna höst. Har kört på grönt sen jag fick det i present av syster med familj i januari, men nu har jag börjat om på ny kula. Vår 2011 kommer det gröna att åka på igen!


Har blivit totalt förälskad i iittala, även om jag tidigare tyckt att det varit för "enkelt".


The pillows. THE pillows.

Och nu när jag ändå var på gång med inredningstänket försvann jag till IKEA, medan P tittade på fotboll idag. Fick tag på ljus, kikade på julting, köpte en ny stekpanna då vår gamla gått sönder och haffade även ett par nya grytvantar. Är lite inne på stjärnor, som ni kanske kan se...


Blå. Nya stjärnor från IKEA.


Rött. Nya ljus från IKEA.


Grönt. Inte nytt, men P kommenterade denna bild med "jag tänkte faktiskt äta de där äpplena!".


Nya servetter från IKEA respektive Marimekko. Kommer sparas tills vintern närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0