Workout


Förstår ni nu varför jag inte bloggat? Hemma, slutkörd efter ett styrkepass, i lackleggings och tisha.


Jag är på gång! Sen en tid tillbaka har jag gått till och från jobbet, vilket blir en promenad på 80 minuter varje dag. Sen en lite mindre tid tillbaka har jag även skaffat Friskiskort och planen är att träna två gånger per vecka. Jag började, och slutade ganska abrupt när jag åkte på magsjuka. I veckan har jag kommit igång igen, och tränat två gånger, först bas-jympa och därefter bas-styrka. Det sistnämnda passet var enormt bra, med bra övningar, mycket svett(!) och bra musik. Vem trodde att Melissa Horn skulle nästla sig in på ett styrkepass? Även Rihanna fick plats och lyckan var därmed total. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-09-25 @ 21:32:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-25 @ 21:45:20
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0