Att unna sig

I fredags dök det upp ett paket här hemma. Jag och P hade lagt en beställning från Nelly.com. Följande plagg finns nu i min ägo, samtliga bilder från Nelly.


Årets midsommarklänning? Otroligt fin!


Billiga, helt vanliga shorts från Rut mfl.


Vardagsklänning, som var urskön, men satt sådär.


Jumpsuit, som passar perfekt med jeansjacka och svarta skor om man ska ta en sväng på stan eller flipflops och bikini om man ska ner till stranden.

Idag fick jag ett ryck. Efter smärta i axel/arm/rygg (säkert på grund av dålig arbetsställning) så begav jag och P oss mot köpcentrat som ligger nära vår lägenhet för att tröstshoppa för min del. Jag inledde sakta, men säkert med ett par nya solglasögon från MQ och därefter blev det både ett somrigt linne från VeroModa och en vårjacka från HM. Jag kan helt enkelt inte få nog av vårjackor. Kikade på en från Bondelid först, men 1800:- kändes lite maffigt. Jag har så himla många vårjackor redan och skiftar mer än gärna mellan skinnjackan, jeansjackan, trenchen, blåbäret (min knallblå/turkos regnjacka från Didriksson) och nu även min beiga, somriga dröm.



Det var denna skönhet som fick följa med hem, bild från HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0