Coldplay

Coldplay dunkar i de neongröna WESC-lurarna, fingrarna smattrar mot tangenterna och jag tänker på Karin på jobbet som stirrade på mig häromdagen och hojtade "Akta så att det inte blir kortslutning!" eftersom jag skriver så snabbt. Hon skulle varit med på Frida Förlag. Ja, jäklar, vilket härligt ljud med tangentern som smattrar i varenda hörn. Jag skulle varit där imorn också, men eftersom jag har ännu en intervju då så stannar jag hemma eftersom det blir för mycket far och fläng annars. Planen är att hinna med en joggingtur på morgonen för att kickstarta dagen tidigt. Går det? I think so, yes. Sen blir det ännu mer smatter, hela dagen igenom. Jag älskar det här! Galet mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0