Färgfullt



Igår styrde vi upp någon form av poker- och drinkkväll här hemma. Det gick bra för mig till en början, innan jag fick storhetsvansinne och spelade bort varenda pinal, eller snarare varenda liten mark. Det är just därför jag inte spelar poker på nätet eller på andra sätt och vis, jag skulle ruinera mig själv...  Drinkarna vi gjorde var minst lika färgfulla som min pokerhand alternativt som mina marker. Vi startade med en grön och gick snart över till en ljust rosa innan vi avslutade med en mörkare rosa/lila. Frukt fylldes ständigt på, från lime till jordgubbar till blåbär.

Nu blir det all work, no play. Jag letar bilder i ny bildbank och skriver för fullt. Högerarmen värker och jag förstår den, den får inte mycket vila i dagens läge.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0