Möbler

Eller kanske en isfåtölj?

Jag är sugen på ett nytt vitrinskåp. Ett vitt, som jag fastnat för på IKEA. Sen vill vi ha en ny säng - 120cm funkade i början, efter tre år tycker vi det skulle vara skönt att ligga på något annat vis än att skeda. Köksbord är också prio, eftersom vi just nu har ett runt, lite slitet, med fyra stolar som är något fallfärdiga. Men även det har sin charm, så vi väntar lite med det. Högst upp på listan av saker vi ska köpa står dock inte en möbel, utan en resa. Idag har vi spanat, spanat och spanat. Och jag har hittat mitt drömresemål, nu ska jag bara få med P på det också... ;)



Jag vill bort från den här kylan ungefär precis nu.
Även om jag ser ganska lycklig ut på bilden, som är tagen i februari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0