Planering

Hör eg inte ihop med inlägget, men bjussar på en annorlunda "på-väg-till-puss"-bild från nyår!

Just nu planerar vi för fullt på tidningen. Nästa vecka ska jag jobba på redaktionen, vilket känns skönt. Blir mer bollande av alla sprudlande idéer då får jag för mig. Idag var en intervju inbokad, men intervjupersonen var tvungen att skjuta på intervjun till nästa vecka. Ingen fara för min del, jag är ute i god tid och känner mig inte särskilt stressad där. Råjobbar ändå idag för att slippa slita sena kvällar. Värst idag var när jag vaknade och startade datorn för att börja jobba och internet inte fungerade.. alls. Försökte med minilaptopen, startade om den dära svarta boxen (bredbandet?) och försökte slutligen surfa från mobilen, men ingenting fungerade! Inte ens mobilen. Tillslut kom allt igång igen, thank god. Nu är det all work, no play som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0