How to get away

P vet hur han ska göra för att linda mig runt lillfingret. Imorse väckte han mig halv 12, eftersom han skulle spela match och skulle åka då. Innan han drog ropade han..

"Du, jag har inte hunnit packa inför ikväll. Men du kan väl plocka fram det du tycker att jag ska ha på mig?"


Får jag välja kläder till min pojkvän har jag inga problem med att packa hans kläder. Jag har liksom inte riktigt kommit ifrån det här Barbie & Ken-stadiet när man fick klä på sina dockor precis det man ville. I still like it.

Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

2011-08-14 @ 07:44:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0