Kärlek


Den 14:e firar vi alla hjärtans dag på en av Uppsalas fina restauranger, där jag för första gången ska testa hummer. Den 18:e firar vi två år och åtta månader. Tiden rinner iväg. Efter två veckors förhållande sa jag till min bror att jag träffat mannen jag skulle leva mitt liv med. Oh my, vad han skrattade. Det hade nog jag också gjort om jag varit honom och hört samma sak. Men jag visste då, och jag vet nu, att jag har den bästa killen i världen. Särskilt visste jag det imorse, när han gjorde frukost på sängen, helt oväntat, och dessutom hade skurit av kanterna på mackorna "eftersom det är så äckligt när man har ont i halsen". Fina, fina du, jag älskar dig mer och mer för varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0