1½ to 24!

Snart entrar jag den ädla åldern 24! Min sista dag som 23-åring har jag slitit på jobbet, för att sedan slita ännu mer på ett styrkepass. Fort hem och börja plocka och fixa inför morgondagen, och göra x antal mini-västerbottenpajer! Ja, serrni tjejer, ni får vara försökspersoner på mycket imorgon!

Psst! Det är min födelsedag imorn! Wowawiwa, som jag hade sagt som typ 21-åring! & just det - Jullan drar till staterna precis runt min födelsedag! Hur vågar hon? Den vackra blondinen som syns bredvid mig på bilderna nedan. Hon har stått vid min sida vid varenda födelsedag, allt som oftast har hon dykt upp i sin snygga pälsmössa som jag fullkomligt älskar. Gud vad jag kommer sakna 'na imorn! Och gud vad jag är glad för hennes skull, att just hon fick en fin praktikplats där borta, där alla vi andra också vill vara!


Fr v: Anna, Jullan, Mallan, jag och Idisss.
Samtliga kommer imorn minus just Jullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0