Belive it or not

Just nu sitter jag och pluggar. Igen. Jag som gillar att ha många järn i elden reggade mig precis på en kurs i skrivande på webben. Skönt att plocka lite högskolepoäng igen.

Dagen har för övrigt spenderats med en spontantrip till Barkaby, för att hitta en bräda till min fina. Blev lite dyrare än tänkt, men gud vad skönt det är att träffa säljare som vet vad de pratar om! Och nu när jag har köpstopp så får jag åtminstone en skön känsla i kroppen när P shoppar. På vägen hem blev det Subway, för första gången på en evighet. SÅ gott. Och just det, vi hann med en liten tripp till IKEA också, för att spana in garderobsutbudet. Vi vill göra om vår walk-in-closet, till ett något mer organiserat rum än vad det nu är. Hittade inte riktigt vad vi sökte, men vi söker vidare..


Kommentarer
Postat av: Mallan

Sv: Det finns ingen kvar i korren att sakna ju (förutom Henke möjligen). Vi var där och städade igår och tyckte enbart att det var skönt att åka hem till nya lägenheten sedan :) Ibland är det bra att bli vuxen.

2011-01-30 @ 21:09:24
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0