Good old times

Jag skrattade så jag grät när jag, Anna, Ida och Malin tittade på just Malins bilder från studentlivet. Jag måste dela med mig av de här bilderna, som är från 2006 och framåt. Jag älskar hur man förändrar utseende med tiden. Galet! Har en stor mapp med bilder till att få, men har inte hunnit öppna den ikväll... Räkna med fler bilder, fler stilchockar!



Ida & jag på Theddans rum!



Den allra första festen i korridoren, med utgång efteråt.
Thed, jag, Ida, Anna och Lollo Kling.




Samma fest - Louise och jag.





Annan fest, tror det är på tjejtoaletten på Satin faktiskt - Louise och jag.





Storstädning av korridoren
Jag har tröttnat och placerat mig på en stol.



Lite fick jag i alla fall hjälpa till... men äckligt var det.



Innan It's SÅ!
Jag, Louise och Sandra



Fest i korridoren!
Stina och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0