På tal om Elle..

Elle-galan gick av stapeln den 14 januari, mitt på min födelsedag! Jag kunde dessvärre inte närvara, men har listat de bäst klädda och de sämst klädda under kvällen. Samtliga bilder från Elle.


Systrarna från märket Dagmar samt märkets VD lyckas som alltid! Stilrent, enkelt och snyggt. Bäst gillar jag syster nummer ett, svartklädd med bruna detaljer.


Ytterligare två systrar, denna gången Fahrman! Sofi klädde sig alldeles utmärkt, guldglittrande i en kort klänning och Louboutins på fötterna! Frida däremot, som jag brukar gilla bättre än Sofi, var en riktig besvikelse.. Hon ser stor ut i den där outfiten, och det blir inte alls särskilt fint.


Emma Elwin, som är en del av modegänget på Elle, misslyckas totalt med sin jeanskostym. Det känns som helt fel färg på jeanstyget, kavajen känns för lång och byxorna alldeles för 70-tal.


Allra sämst måste jag ändå säga att Tove Styrke klädde sig. Hon ser ut som en 14-åring från 80-talet. Dr Martens på fötterna funkar bara om man matchar dem med helsvart, se Annika Leone. Rosa strumpbyxor till en guldig klänning och rosa BH? Och bakåtstruket hår, som bucklar sig i mitten? Styrke kan lyckas, brukar lyckas, men inte här, inte på Elle-galan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0