Swedish Hasbeens

Bild från Elle

Träskor har alltid varit en marknadsvara för mig. Ja, en sådan vara man köper på Kiviks marknad alltså. Jag vet att pappa alltid, och möjligen fortfarande, köper ett nytt par trätofflor varje år. Det är så det ska vara.

Swedish Hasbeens
är ett märke som moderniserat träskon och gjort den till en trend, inte bara i Sverige, utan även internationellt. Nu gör det ett samarbete med H&M, vilket många skriker sig hesa över. Jag blir minst lika glad, för jag hittade ett par som jag gillade skarpt. Skorna kommer kosta mellan 499-599:-, vilket är en tredjedel av SH:s "vanliga" skor. Guldkornen finns i butik från 20 april!


Den vackraste! Perfekt i sommar. Finns i flera olika färger.
Undrar hur den sitter på foten.
Bild från Elle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0