Att älska bilder, att älska sig själv


Oktober 2007 - jag hade tvingat min kära Lövgren att bjuda hem P på fest. Jag tyckte han var drygare än Yes, men nånting fanns där trots att det dröjde ett par månader till innan vi fann varandra på riktigt.



September 2008 - Jag, Lollo Kling och Sandra, på förfest innan It's Så 08. Hade fantastiskt roligt hela kvällen minns jag!



Augusti 2006 - inledningen på ett par fantastiska års korridorsboende. Första festen i korridoren, tillsammans med fina vänner. Här Theddan, jag och Ida. Av oklar anledning var det bara vi tre som gick ut den kvällen. Vi hamnade på Klaras (och redan där insåg jag att Klaras inte alls var något för mig...). Vi gick hem ganska fort igen... Vattenpipan var en ständig följeslagare och ja, jäklar, vad jag saknar korridorslivet ibland och är så himla glad att jag fick uppleva det med de bästa, finaste människorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0