Springfever



Drog på mig mina slitnaste, tightaste jeans, ett par solbrillor och mina slitna, men oh så underbara Converse. Sen begav jag mig ut på en riktig vårpromenad. Solen sken i ansiktet och jag sken med den. Sprang en sväng på stan och haffade ett par skidglasögon, ett par skinnhandskar (mina tumvantar har gjort sitt för den här vintern..) och diverse vackra ting från Village (P: Ännu fler servetter? Såklart..). Och okej, jag har vårkänslor så det skriker om det, men än slänger jag inte in vinterjackan i garderoben. Jag såg flera som plockat fram jeansjackor och för mig känns det fortfarande aningen för tidigt. Men visst, när jag var 15 kunde jag gå i jeansjacka enda in i december. Om jag var ung, dum eller om det var för att jag bodde i södra Sverige (med varmare breddgrader) låter jag vara osagt.

Shoppade även lite på Espresso House som öppnat i St:Pers Gallerian. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0