Små Blå

I slutet på maj ska jag springa Blomomloppet som är 5km. Jag har inte laddat alls. Jag springer för picnickorgen som man får om man är över fem personer eller vad det var. Men om man nu inte kan springa, så kan man i alla fall se jäkligt snygg ut. Därför har jag inhandlat ett par små, blå shorts från Nike idag. Vad jag ska ha på mig i övrigt? Ja, det blir nog ett vitt, pösigt linne och svart sportbh och svarta pjucks. Det är min plan.

I helgen fick Pernilla och Niklas nya hjälmar och nya cykelkläder inför Vätternrundan, de ska cykla 15(!) mil nämligen. De skrattade lite åt att de i alla fall skulle se snygga ut innan de hoppade på cyklarna och att det var det viktiga. Jag förstod aldrig skämtet. Klart som korvspad att det är det som är viktigast. Jag vet vad jag värdesätter.

I veckan hade jag tänkt att rasta mina små blå, träna lite inför loppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0