The Perfect One

När du hittar ett plagg som sitter perfekt finns det ingen anledning att byta bort det. Jag älskar mina Acne Flex och för ett par veckor sedan köpte jag ett nytt par i en ny färgkombination. Jag älskar mina baslinnen från SunshineMQ och har dem i färgkombinationerna vitt, rött, mörkblått, grått, svart långt och svart kort. Och nu har jag även hittat den perfekta BH:n från Twilfit. Därför är jag på jakt efter en ny, i en annan färg. Men dessvärre finns den för tillfället bara i kritvitt och i leopard. Eftersom jag av okänd anledning är emot vita underkläder (annat än i bröllopssammanhang) så lutar det åt leopard. Och det känns lite för mycket pantertant. Det bär emot lite, men kanske kanske... Och vem vet? Det kanske bor en liten pantertant inom mig trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0