Märkesväskor

Att jobba på en redaktion innebär inte bara att du får höra senaste skvallret om kändisar eller sitta mitt emot en stor tjejtidnings chefredaktör. Det innebär även att du ser en himla massa märkesväskor (Mulberry, LV, Marc, Chanel etc), samlade på samma plats. Och det jag upplevde som märkligast är att samtliga skribenter och stylister verkar sätta sina väskor på sitt skrivbord bredvid datorn, hur klumpiga och stora väskorna än må vara. Efter lite koll runt om i kändisvärlden märkte jag att både VeckoRevyn-Angelica och Elle-Emma gör likadant, och säkert många med dem.

Jag är glad att jag har anammat det här. Nu får jag byta ut min Filippa K mot en dyrare variant så att jag också har en dyrgrip att ställa på mitt skrivbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0