Weekend

Säljer ut allt från kameror till kläder till skor - kika in mina ting på Tradera!

Igår startade vi dagen på Solvalla tillsammans med Malin & Johan. Vi spelade på hästar (Vinnare, nr 6, 30kr - så säger man, det har jag lärt mig nu!), men vårt vinstkonto förblev tomt. Det var nära ibland att hundralappar rullade in, men icke. Vi tröstade oss på kvällen med att äta god middag hemma hos ovanstående par. Medan P och Johan sedan smet ut till vardagsrummet för att titta på CL-finalen stannade jag och Malin kvar i köket, drack vin och pratade massor. En trevlig heldag!

Vi har även varit kattvakt i helgen till två, små underbara monster. Leo och Steven har skött sig exemplariskt och vi har till och med fått mysa med dem en liten stund när vi varit där för att ge mat och vatten.

Sammanfattningsvis har det varit en toppenhelg, utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0