Weekend

Igår var tjejerna från jobbet över. Vi hade tema Glitter och samtliga tjejer glittrade lite extra. Vi startade med middag i form av västerbottenpaj med tillbehör och avslutade med chokladfondanter. Hade oturen att bränna mig på plåten och har numer ett fint rött sträck/brännmärke över vänstra armen... Nåväl. Sen hejade vi fram Eric till en fin tredjeplats! Han borde vunnit, Irland borde kommit högre upp och varför kom Blue/Storbritannien så långt ner? Vi var hursom nöjda ändå och njöt av folkfesten.

Idag har vi haft söndag så det skriker om det. Sovit länge, ätit rester från igår och fikat på kladdkaka med Johan och Malin. Ska ta med korsordstidningen nu och lägga mig i soffan med best boyfriend ever! Det är nämligen försa söndagen på länge som jag inte sitter med jobb upp över öronen.

Nästa helg har jag strykit totalt i kalendern. Med stora, röda bokstäver har jag skrivit "BOKA EJ NÅGOT! LEDIG HELG!". För ibland behöver man det, och de senaste och kommande helgerna är vi uppbokade. Nästa helg däremot.. då ska det bara vara vi, soffan och en massa bra filmer. Det är fint, det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0