My girlfriends

Mina tjejer är så himla viktiga. För allt girltalk, skvaller och skratt. Under semestern hälsade vi på Ida (och såklart lille Anton) en sväng och nu skickade jag nyss iväg ett superlångt mejl till Mallan. Om cirka en månad blir det fest och sleepover med gamla korridorsgänget - Mallan, Klingan, Löfvet och Herrmandos (minus Idilidis) och gud vad jag längtar efter vin och skvaller med bästa gänget.

Kling & Jag

Idilidis, jag och Löfvet



Idilidis, Herrmandos, jag och Mallan - på Mallans födelsedag förra året!


Och om två månader beger jag mig mot Helsingborg och best friend forever, Lina. SÅ bra! 


Lina & jag - runt 7-8-årsåldern. Snart 20 år som bästa vänner!

Och ikväll kommer Elinor och Kattis hit för en typisk lördagskväll med tacos på menyn!


Kattis, Elinor & jag - idag utan kräftor och hattar.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Oj så snygga vi var i hattar den där gången - det kanske vi borde ha oftare ;) Tack för i Lördags!! Kram

2012-08-07 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0