Today



Dagens outfit är inte lika frekvent längre, men idag hann jag knäppa en mörk en med mobilen medan jag väntade på att P skulle göra sig klar. Sen smet vi bort till Johan&Malin, där jag dumpade P och så tog jag och Malin en långpromenad i solskenet. Det var hur skönt väder som helst och temperaturen låg precis runt nollan. Snön glittrade i solskenet och det är precis sånt väder jag älskar! Min nya Peak Performance-väst är för övrigt en riktig pärla i garderoben och ett riktigt lyckoköp. I övrigt vill jag verkligen uppdatera min garderob just nu, så nästa månad vet jag vart pengarna kommer att gå. Nu blir det TV-soffan med best boyfriend ever, lite té och kanske ett par Dumlesnacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0