Week-end

Veckan har varit underbar! I måndags firade vi fyra år ihop, vilket känns helt fantastiskt, för jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Rosorna som stod på bordet när jag kom hem gjorde mig så glad!  Spenderade lite tid med Malin under en fika på stan, medan P sparkade boll, vilket var hur mysigt som helst. Under tisdagen hejade vi fram Sverige till vinst (gud vad grymma de var!) tillsammans med Kattis & Johannes, som hade fixat så mycket gott att jag fick ont i magen och som har finaste balkongen någonsin! Onsdagen mös vi framför en film tillsammans. Det blev filmen Hanna, som var helt ok, varken mer eller mindre. Ikväll har det blivit ännu mer jobb, för jag har tre deadlines framför mig och det känns så bra! Jag jobbar precis lagom just nu, vilket behövs. Häromdagen gjorde sig dock stresstinnitusen påmind, min nacke kändes stel och jag var helt förstörd. Men det räckte med en natts sömn, så var jag fit for fight igen! Nu är tinnitusen som bortblåst, nacken uppmjukad och jag på topp!

Imorn väntar midsommarfirande ett stenkast härifån med sex fina vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0