Workout

För ganska precis en vecka sedan la jag upp ett schema över maskiner att träna på osv. med en instruktör på gymet. Två dagar senare gick jag upp före solen (och samtidigt som Patrik, dvs. galet tidigt) för att träna på egen hand. Igår tränade jag efter jobbet. Ska försöka med två gånger i veckan. Känns grymt! Hela kroppen värker idag och då känns det bra helt enkelt!

.. för övrigt står en makaronipudding i ugnen just nu. Sen när började man (läs: Patrik) bli sugen på makaronipudding? Jag tycker det känns sådär. Makaronipudding känns som en dålig rätt i skolmatsalen, som man bara tvingade sig själv att äta upp. Inget man blir sugen på, bara sådär. Nä, tacka vet jag potatis- och purjolöksoppa, det blir det till helgen!

Ikväll blir det semesterplanering blandat med jobb! Trevligt värre!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag är grymt sugen på makaronigratäng ofta nuförtiden! Det är väl lite samma sak? Danne tycker inte om det så jag får aldrig äta det. Skicka hit Patrik så kan han och jag äta det tillsammans :)

2012-05-09 @ 21:45:12
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0